ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Закупуване на продукт

  • Как да закупя продукт?
    За да закупите продукт, влезте в профила си като натиснете бутона ВХОД в менюто на ПРОФИЛ горе вдясно на началния екран. Ако нямате регистрация, в същото меню ще видите бутон СЪЗДАЙТЕ КЛИЕНТСКИ ПРОФИЛ. Натиснете бутона и попълнете полетата с Вашите данни.
  • Мога ли да закупя продукт без да създам профил?
    Можете да поръчате артикули и без да създавате профил в сайта. Това става, като при завършване на поръчката в кошницата си изберете опцията „Поръчайте като гост“.
  • Искам да махна продукт от кошницата си, как да го направя?
    Можете да махнете продукт от кошницата си, като натиснете символа „х“, намиращ се вдясно над цената на артикула в кошницата.

Създаване на профил

  • Как да създам потребителски профил?
    От менюто ПРОФИЛ в горния десен ъгъл на началната страница на сайта ни, натиснете бутона ВХОД. В диалоговия прозорец, който се отвори ще видите бутон СЪЗДАЙТЕ КЛИЕНТСКИ ПРОФИЛ. Натиснете бутона и попълнете полетата с Вашите данни.
  • Как да вляза в профила си?
    Влезте в профила си с бутона ВХОД при менюто ПРОФИЛ в горния десен ъгъл на сайта ни.
  • Как да изляза от профила си?
    Можете да излезете по всяко време от профила си, като отидете на менюто ПРОФИЛ и натиснете бутона ИЗХОД.
  • Как да изтрия профила си?
    Можете да изтриете профила си, като заявите това на адрес info@healthline.bg от мейла, който сте задали при създаването на профила си.

Методи на плащане

  • Как мога да заплатя поръчката си?
    Можете да заплатите поръчката си чрез наложен платеж или чрез системата ePay.go.

Начини на доставка

  • Къде мога да получа пратката си?
    Можете да получите пратката си до адрес, както и в офисите на куриерска фирма Еконт.
  • Правите ли доставки извън страната?
    Към момента правим доставки само в рамките на Република България.

Политика за връщане

  • Как и кога мога да върна закупените от мен артикул/и?
    Можете да върнете закупената от Вас стока/и в законово установения срок от 14 работни дни от получаване на стоките в случай, че същите не са използвани, не е нарушавана целостта на опаковката им и са във вида, в който са получени и при условията по чл.55 от ЗЗП.
  • При какви условия мога да върна артикулите?
    Можете да върнете артикулите при положение, че не са използвани, целостта на опаковката им не е нарушена и няма следи от ползване, и е за сметка на клиента.